Hjemmelaget mandelsmør

Du vet kanskje at det finnes bra fett og dårlig fett? Bra fett finner du blant annet i fet fisk, meierismør, kokosfett, olivenolje, nøtter og frø.


Det er smart å få i seg noe godt fett i alle måltider blant annet for å stabilisere blodsukkeret. Derfor er dette nøttepålegget helt gull! Du lager det av ristede mandler, på bare noen få minutter.


Se videoen for tips til hva du kan bruke det til!


Trenger du mer inspirasjon kan du gjerne se mitt gratis foredrag om kosthold og helse:

https://www.ingridforbregd.no/webinar


Og trenger du hjelp til å gjøre kostholdsomlegging enkelt? Du er hjertelig velkommen i gjengen som går på onlinekurset Enkle steg til mer energi: https://www.ingridforbregd.no/kurs-landingsside.


Tilgang til meg hver dag ett helt år!

Når du melder deg på kurset får du tilgang til den lukkede facebookgruppen Enkle steg til mer energi hvor du får tips, motivasjon og heiarop, og tilgang til å stille meg spørsmål om ting du lurer på. Hver fredag har jeg livesendinger hvor jeg svarer på spørsmål, snakker om ulike temaer og ikke minst kommer med mine aller beste råd til å lykkes med varig kostholdsendring.


Vil du være med?


Meld deg på i dag, det er begrensede plasser!




0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle